Abstract
The covid-19 pandemic has brought many changes in every sector of our life. Especially it concerned a special education and people with disabilities. Remote learning is responsible for many difficulties for disabled children, special educators and the functioning of special schools.
References
Kościelska M., Wspomaganie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną, [w:] J. Trempała, Psychologia rozwoju człowieka, PWN,
Warszawa 2011.
Kułaga, A.; Zdalne nauczanie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. [w:] E. Domagała-Zyśk (red.), Zdalne uczenie się i nauczanie a specjalne potrzeby edukacyjne. Z doświadczeń pandemii Covid-19 (Roz. 4, s. 83–93), Episteme, Lublin 2020.
Patel, K.; Mental health implications of COVID-19 on children with disabilities. Asian Journal of Psychiatry, 54:102273. https://doi.org/10.1016/j.ajp.2020.102273 [dostęp: 29.12.2021].
Zima-Parjaszewska M., Niepełnosprawność intelektualna jako przesłanka do dyskryminacji, Tekst opracowany na II seminarium specjalistyczne pt. Niepełnosprawność ruchowa i intelektualna, jako przesłanki dyskryminacji w ramach Specjalistycznej Szkoły Facylitacji Społecznej na rzecz Przeciwdziałania Dyskryminacji –poziom zaawansowany.