Nauczanie zdalne a kształcenie przyszłych pedagogów specjalnych
PDF

Jak cytować

Głowacka, K., & Guzik, J. (2022). Nauczanie zdalne a kształcenie przyszłych pedagogów specjalnych. Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej, (15), 9–16. Pobrano z https://znps.uken.krakow.pl/article/view/11457

Abstrakt

The purpose of this article was to focus on the impact of distance learning in educating future special educators. The research presented here is inconclusive as to whether distance or stationary learning is a better, more beneficial form of education. Everything depends on the lecturers, the way they convey their knowledge, as well as on the individual expectations, needs and skills of a given person.

PDF

Bibliografia

Długosz P., Foryś G. : Zdalne nauczanie na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie z perspektywy studentów i wykładowców, Uniwersytet Pedagogiczny, Kraków, 2021.

Netografia

https://www.ppnm.pl/zdalna-nauka-na-czym-polega-oraz-jakie-sa-wady-i-zalety/ [dostęp: 20.11.2021r]

http://www.sp2dt.pl/rodzice/ocenianieksztal.pdf [ dostęp: 20.11.2021]