Nauczanie zdalne a kształcenie przyszłych pedagogów specjalnych
PDF (Język Polski)

How to Cite

Głowacka, K., & Guzik, J. (2022). Nauczanie zdalne a kształcenie przyszłych pedagogów specjalnych. Scientific Journal of Special Education, (15), 9–16. Retrieved from https://znps.uken.krakow.pl/article/view/11457

Abstract

The purpose of this article was to focus on the impact of distance learning in educating future special educators. The research presented here is inconclusive as to whether distance or stationary learning is a better, more beneficial form of education. Everything depends on the lecturers, the way they convey their knowledge, as well as on the individual expectations, needs and skills of a given person.

PDF (Język Polski)

References

Długosz P., Foryś G. : Zdalne nauczanie na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie z perspektywy studentów i wykładowców, Uniwersytet Pedagogiczny, Kraków, 2021.

Netografia

https://www.ppnm.pl/zdalna-nauka-na-czym-polega-oraz-jakie-sa-wady-i-zalety/ [dostęp: 20.11.2021r]

http://www.sp2dt.pl/rodzice/ocenianieksztal.pdf [ dostęp: 20.11.2021]