Trudności i wyzwania, z którymi zmierzyła się edukacja specjalna podczas pandemii
PDF

Jak cytować

Czudek, A., & Głowacka, K. (2022). Trudności i wyzwania, z którymi zmierzyła się edukacja specjalna podczas pandemii. Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej, (15), 68–73. Pobrano z https://znps.uken.krakow.pl/article/view/11466

Abstrakt

The covid-19 pandemic has brought many changes in every sector of our life. Especially it concerned a special education and people with disabilities. Remote learning is responsible for many difficulties for disabled children, special educators and the functioning of special schools.

PDF

Bibliografia

Kościelska M., Wspomaganie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną, [w:] J. Trempała, Psychologia rozwoju człowieka, PWN,

Warszawa 2011.

Kułaga, A.; Zdalne nauczanie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. [w:] E. Domagała-Zyśk (red.), Zdalne uczenie się i nauczanie a specjalne potrzeby edukacyjne. Z doświadczeń pandemii Covid-19 (Roz. 4, s. 83–93), Episteme, Lublin 2020.

Patel, K.; Mental health implications of COVID-19 on children with disabilities. Asian Journal of Psychiatry, 54:102273. https://doi.org/10.1016/j.ajp.2020.102273 [dostęp: 29.12.2021].

Zima-Parjaszewska M., Niepełnosprawność intelektualna jako przesłanka do dyskryminacji, Tekst opracowany na II seminarium specjalistyczne pt. Niepełnosprawność ruchowa i intelektualna, jako przesłanki dyskryminacji w ramach Specjalistycznej Szkoły Facylitacji Społecznej na rzecz Przeciwdziałania Dyskryminacji –poziom zaawansowany.