Dostęp osób z niepełnosprawnościami do terapeutów w czasie trwania pandemii COVID-19
PDF (Język Polski)

How to Cite

Guzik, J., & Pacura, A. (2022). Dostęp osób z niepełnosprawnościami do terapeutów w czasie trwania pandemii COVID-19. Scientific Journal of Special Education, (15), 50–55. Retrieved from https://znps.uken.krakow.pl/article/view/11463

Abstract

   

PDF (Język Polski)

References

Błaszczyk I. (2003), Seneka o wychowaniu w rodzinie rzymskiej, Wydawnictwo Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego,

Bydgoszcz.

Kościelska M. (1998), Oblicza upośledzenia, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

Olechnowicz H. (1988), Potrzeby dzieci głębiej upośledzonych umysłowo, w: Kostrzewski J. (red.) Z zagadnień psychologii dziecka upośledzonego umysłowo, Wydawnictwo WSPS, Warszawa.

Netografia

Stanowisko 15. zespołu ds. COVID-19 przy prezesie PAN: Wpływ pandemii na wybrane grupy mniejszościowe w Polsce, opublikowano 27 maja 2021 r., https://kijow.pan.pl/?p=818, [dostęp: 23.02.2022 r.].

K. Baranowicz, Czym jest to co nazywamy pedagogiką specjalną?, „Niepełnosprawność” 2011 nr 5, s. 9., [dostęp: 22.02.2022 r.].