Abstract
References
Błaszczyk I. (2003), Seneka o wychowaniu w rodzinie rzymskiej, Wydawnictwo Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego,
Bydgoszcz.
Kościelska M. (1998), Oblicza upośledzenia, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Olechnowicz H. (1988), Potrzeby dzieci głębiej upośledzonych umysłowo, w: Kostrzewski J. (red.) Z zagadnień psychologii dziecka upośledzonego umysłowo, Wydawnictwo WSPS, Warszawa.
Netografia
Stanowisko 15. zespołu ds. COVID-19 przy prezesie PAN: Wpływ pandemii na wybrane grupy mniejszościowe w Polsce, opublikowano 27 maja 2021 r., https://kijow.pan.pl/?p=818, [dostęp: 23.02.2022 r.].
K. Baranowicz, Czym jest to co nazywamy pedagogiką specjalną?, „Niepełnosprawność” 2011 nr 5, s. 9., [dostęp: 22.02.2022 r.].